Thursday, March 14, 2013

Harooooo~~~

Errrr...aaaa...awkward pulak rasenye nak menulis...ok ok ok...kali terakhir aku berblog..eh nak gune kate ganti diri 'aku,i,saye' or 'gue' ek...peduli laa..akan bertukar mengikut mood...ok2 sebenarnye dulu zaman2 purbekale jahiliyah dulu ktorang pernah batak2 main blog..time tu hujung tahun 2003 rasenye..sekolah menengah lagi..bapak ku baru pasang tenet..jumpe plak geng yg savvy tenet2 ni...sooo tadaaaa terhasillah blog di bawah..ntah pape dulu pakai blogdrive..*time zaman batak j-pop ngan anime*



berbloglah ngan gigih selame 3 tahun..post2 pon ntah pape.biasela bdk sekola.tu haa tgk last post tahun 2006.skrg leh bukak lagi tp dh kene serang adware wateva ntah....then masuk matrik-uni-kerja (seee i dah tue) ...tup3 tahun ni rase nak berblog balik..sonok plak tgk blogger2 skrg..n rasenye gatal je tangan nak meluahkan perasaan,pengalaman,pandangan or mostly just nak merepek..tempat merepek di bwah x cukup:

Facebook: err open sangat...macam2 org dah jd friend..ustaz..lecturer..x macho laa nak merepek kat situ..puahhaha
Twitter: ok..viewers dah ok dah...tp word limit sikit sangat derr
Instagram: Gambar je der ngan tajuk...

So expect lepas ni..maybe aku berkongsi tips/pengalaman based on life gue, review mekap ke...ecece muke x jugak nak mulus kan..travelogue ke..pasal nature...haiwan...resepi...bla3...

Ok...(berape byk ok daaa...x ok2 lagi ke) ... soo...kate2 terakhir i bukannla blogger cun,pintar seperti Fatin Liyana, bukanla celebrity blogger seperti Hanis Zalikha, bukannla si tinggi lampai fashionista seperti Maria Elena tapi i adelah sole2..saje menyebokkkkk mencuri sedikit ruang server di blogger....muahahahahahahaha *gelak syaiton*


Larikkkkkkkkkk...kbai!

4 comments:

  1. pewwit soleha dlu hardcore arashi ek? nk odoroki~~ mengamok golek3 -candyjunsoo

    ReplyDelete
  2. hardcore mmg ngan bdk2 syarikat you tachi ni...hahah,..brp kali ntah ulang tgk video gymnastics budak johnnys dulu..hahaha..weyh sampai sini ko odoroki..kekeke...aku akan pastikan next time aku bg..kekeke

    ReplyDelete
  3. kekeke saje je pressure ko. tehe. XD oo.. aku suke jap je budak2 you tachi ni sbb shak introduce pastu tgk nobuta suke la news ngn kattun. pastu jumpe dbsk tinggal sume. keke

    ReplyDelete
  4. samela..tahun 2006/07 mmg aku ceraikan dah sume..hahahah...ni tahun lepas baru berbaik semule..sebab korang la gak byk2 variety show..

    ReplyDelete